tisdag 22 januari 2013

Jag försöker äta nyttigt nu, det var mitt nyårslöfte. Det går över förväntan, min motivation är på topp! Ska i början på april åka på konferens till varmare breddgrader och vill kunna grunda med lite solbränna innan sommaren ;). Det är spanien och helpension. Och där har jag verkligen inte hittat någon mat som är god! Kanske får ha Tema Spanien nån vecka och se om jag hittar nån favorit?

Italiensk eller fransk mat är så mycket godare. Då har jag i och för sig inte haft helpension någongång.
Jag såg ett mail från Ving (får såna ibland då vi reser då och då) om en weekend till Disneyland Paris  ( http://www.ving.se/disneyland , http://www.ving.se/frankrike/paris ) med helpension. Jag blev sååå sugen på att boka, barnen skulle älska det! Och jag med om jag ska erkänna! Men då kanske på bekostnad av vår årliga "höst-resa"...?
Därför ska jag tävla!
Vi reser alltid med Ving och är så nöjda! Ofta till kanarieöarna, ibland med helpension, ibland inte. Nu vill jag testa helpensionen på Disneyland Paris, lever restaurangerna upp till det franska kökets rykte?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar