söndag 18 mars 2012

19-25 mars

Här kommer mitt första inlägg i mitt nya projekt, min blogg om Matveckan. Kanske kan jag inspirera och hjälpa i någons vardagspussel? Matveckan är middag måndag-fredag och lunch och middag på helgen.
När jag har planerat så har jag utgått från Coop och CityGross och vad de har bra priser på just nu OCH vad jag har i frysen :).

  • MÅNDAG: Ugnspannkaka med sylt.
  • TISDAG: Fisksoppa med räkor.
  • ONSDAG: Kyckling- och cashewwok med ris.
  • TORSDAG: Hemgjorda köttbullar och potatis. Morotssalsa.
  • FREDAG: Helstekt fläskkarré, klyftpotatis och fransk champinjonsallad.
  • LÖRDAG: Lunch: Rester Middag: Bortbjuden ;)
  • SÖNDAG: Lunch: Våfflor (Våffeldagen!)
    Middag: 3-rätters. Toast med marinerade champinjoner, Lax i foliepaket, Fruktsallad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar